Novi Sad
24.08.2023.
09:22 > 15:13
Mnogi građani žalili su se da su im julski računi za struju znatno uvećani, i to od 20 do 280 odsto u odnosu na račune za prethodni mesec.

Komentari 109

  • Dr Milanče Mitovski

    27.08.2023 10:51
    ВИШЕ НИ МАСКЕ НИСУ КАО НЕКАДА
    Nastavak:
    ♦ Неким нашим тајкунима одбројани су дани. Зато неки раде ноћу.
    ♦ Да нисмо ми оно што смо, не би били што јесмо!?
    ♦ Мој шеф је научио енглески? Сваког јутра сараднике поздравља са „Гуд мобинг“!
    ♦ Радујемо се за боље сутра, а оно је ипак горе него јуче!
    ♦ Направио је велика дела. Да, углавном кривична.
    ♦ Наше здравство не мучка лекове, већ мучка лековима!
    ♦ Председник није Бог, ал' зна и да помилује.
    ♦ Ако смање плате и пензије, бар нека повећају контејнере!
    ♦ Потрошачку корпу многи допуњују из контејнера.
    ♦ Купљена ствар приметиш да је добра, када је украду.
    ♦ Најрођеније схватиш какви су људи када се почне са поделом наслеђа.
    ♦ Наша земља је добила још једну „егзотиочну“животињу-камелеон партија!
    ♦ Посматрајући како ради Скупштина, подсећа на друмску кафану. Када слушаш како посланици говоре изгледају као да су пијани.
    ♦ „Ипосле Тита - Тито“, а да ли ће бити и после Вучића – Вучић. Не зна се.
    ♦ Власти понављају исте грешке. Значи да су одличне.
  • Jovan

    27.08.2023 10:26
    Posteni narode cuj i pocuj,sledeca pljacka epsa je na januarskom ocitavanju 2024
  • Dr Milanče Mitovski

    27.08.2023 08:15
    ВИШЕ НИ МАСКЕ НИСУ КАО НЕКАДА
    Након короне код нас је све под маскама. Маску носе људи да не оболе од короне и те маске ређе се скидају. Политичари углавном су замаскирани, не откривају криминалне радње тако лако, већ их открива народ са закашњењем. Вође углавном говоре под „маском“ и понављају исте приче као да су папагаји, мада за разлику од њих папагаји не носе маске нити причају замаскирано. Једино радници никада не носе „маске“ на њих све се види и све се примећује, јесу гладни јадни и поцепани и нема шта да крију. И наредни афоризми су писани без маске.

    ♦ А сада свега му је доста, остао је без ичега!
    ♦ Ако је у вину истина, шефу наручујем искључиво вино.
    ♦ Све смо богатији! Сада имамо више партија, народних кухиња, страних посматрача, домаћих плаћеника и да не помињем домаће паћенике.
    ♦ Провукао сам се кроз иглене уши у овој сосасијади, али сам извукао дебљи крај.
    ♦ Он не пије воду, пије нам крв.
    ♦ Неки само једном уђу у факултет. Само када подигну диплому.
    ♦ Од глобалног загревања опасније је само глобално зајебавање.
    ♦ Мујо не кује коња по месецу. Зезнуо се, наступило помрачење.
    ♦ У нашим фирмама данас једино расте број радника који остану без посла.
    ♦ Пријатељ мога непријатеља је такође мој непријатељ.
    ♦ Један наш државник рече: „Свуда наилазимо на осмех....“ Да није подсмех!? –кажем ја.
    ♦ Крив сам и за оно за шта нисам!
    ♦ Они нам запржише чорбу, а ми је кусамо!
    ♦ Политичари почеше да нам секу уши, а да нам крпе дупе.
    ♦ Мој предпостављени не треба да се плаши. Ода
  • Istina

    26.08.2023 22:22
    @Penzioner Ocitavanje brojila
    Tako je isto bilo decembar-januar, doslovno isto, treba samo biti uporan i zahtevati da se izuzme crvena ili koja već skuplja zona.
    U redu je potrošeni kilovati, ali skuplja zona nije u redu.
    Njihova je odgovornost.
  • Majkan

    26.08.2023 11:08
    Racun
    Meni je svakod meseca od 11-12000 racun za struju.
  • Novosađanka

    26.08.2023 09:55
    Neverovatno
    Strašno. Ja sam trošila struju samo malo više, nego obično
  • Penzioner

    26.08.2023 06:22
    Ocitavanje brojila
    Za juli nula kilovata i cca 890 din po raznim osnovama (tv, obnovljivi izvori i dr). Ali zajedno sa sledećim avgustovskim računom prelaz u crvenu zonu zbog zbira dva mesečna računa. Lukavo od EPS
  • Slobodan Kabić

    25.08.2023 18:47
    Самостално очитавње
    Ја сваког првог у месецу очитам стање и пријавим,па тако немам проблема.
  • Vesna

    25.08.2023 17:38
    Struja
    Lopovi!
  • Olja

    25.08.2023 13:05
    Struja
    Preterali su ne ocitaju,napisu sta zele i jos te ubace u skuplju tarifu.
  • Jovn

    25.08.2023 12:52
    @Dragan Kome prgovor epsu ili ocitivacu,najbolje upravi vodovoda.
  • @mileta

    25.08.2023 12:20
    Tačno od reci do reci.
    “Ne možete dobiti ugovor jer u eds niko ne dobija” a onda svaki dan novi ugovor stigne. Da li to znaci da su zaposleni na ugovor protent u epsu nepotrebni? Može GO dobiti izbore bez nas? Potpisujem da su najjači aktivisti svakog MO zaposleni na ovaj ugovor i bez nas neće biti ni njih u foteljama.
    AMIN
  • Jeja

    25.08.2023 11:54
    Studentkinja u stanu , bez veš masine , protocna topla voda i od 1100 din mesecne potrosnje dobije racun 6000 din. Naravno pogresno ocitano i tako svakog meseca
  • Dragan

    25.08.2023 10:41
    Strujomer
    Pogledajte u strujomer,vidite staro i novo stanje,pa onda uložiti prigovor.
  • Jovan

    25.08.2023 09:50
    Jul je samo pocetak otimanja para od gradjana za EXPO i stadion,90% grdjana je osteceno plativsi veci racun,privatna firma ocitava i eps skinuo odgovornost sa sebe,na racunu ocitavanje 1 u mesecu za naivne,svakim drugim danom guraju u drugu zonu i uzimaju novac,takav sistem u zlatnom dobu zemlje Srbije,lep pozdrav.
  • Komplikovano

    25.08.2023 09:14
    Vrv ima zašto
    Ako je povećana potrošnja (u obračunu kilovata) i uklapa se u stanje brojila onda treba da ustanovite da li je to u skladu sa načinom korišćenja uređaja. Nisu samo klime izvor potrošnje kad je toplo, mnogo više rade i frižideri i zamrzivači, a ako su stariji modeli to može biti i do 150kw. Kuvanje zimnice, trošenje više tople vode, peglanje, pranje veša na visokim temperaturama...i naravno, svako povećanje potrošnje ide najvećim delom po plavoj zoni i višoj tarifi. E, saberu vam fiksni deo i potrošnju, pa onda na to nakače "procente" za kumove zelene struje, akcize, poreze i RTS. Problem je što se i sve to uvećava ako je potrošnja veća, a u 60kvadrata sa četvoro korisnika jednim televizorom i bojlerom, novim uređajima i led svetlima potrošnja bez klime je 500-600kw mesečno.
  • Lopovluk

    25.08.2023 09:13
    Kradja
    Mesec dana u stanu nema nikog 7000 racun..reklamirala naravno..to je vredjanje ljidske inteligencije..gde prodje prodje..
  • Mio ns

    25.08.2023 08:54
    Podanicki
    Kad ljudi cute i trpe da placaju i ono sto ne treba da plate , neka ocekuju da se to ponavlja , mislim.
  • Pero

    25.08.2023 08:31
    Troši i plati
    Meni je došao umanjen račun jer nisam bio tu a ovi što se žale neka isključe klimu
  • Spasa

    25.08.2023 06:40
    Pa da,primaju svakake tamo…eno onih sto škljoca fotoaparatom. Covek se vodi kao redovan na poslu a trci za gradonačelnikom da ga slika iako ne vidim potrebu kad ovaj ima uvek bar još dva fotografa. Zar to nije sramotno? Da grad ne može da plati profi slikaca negoooo Eps placa to…pa onda ga razresite u firmi i zaposlite u foto radnju.
  • Sanja

    24.08.2023 23:51
    Nisu uvecani samo novosadjanima,celoj Srbiji su,koliko sam ispratila
  • Građanka NS

    24.08.2023 22:55
    Struja
    2022 jula meseca isti kw smo potrošili kao jula 2023.
    Samo što smo sad dobili račun 100 posto veći.
    Neznam da li je cena struje se povećala 100 posto???
  • Mileta

    24.08.2023 22:52
    Biće vam još veći račun. Jer još neki su sa Pro tent prešli na eds
    Iako u GO SNS tvrde da niko ne dobija…dobili su i u epsu i u vodovodu… pljušte ugovori samo tako.
    Pa neka me neko proba demantovati…slika ugovora je prosledjena svim zaposlenima u Pro tent da se vidi kako da njima brišu patos a svojim “bitnim” daju. Pa im radite izbore i skupljajte glasove i dalje…
    Ne zna se koji je po redu ovo ugovor ovih dana. Tako da price o zabranama zapošljavanja ponovo padaju u vodu. A računi će rastu jer treba isplatiti tolike plate.
  • Grčić

    24.08.2023 22:51
    Sve će to narod...
    Mislite da mi je lako:kumu platiti *zelenu*struju, platiti *čitače*članove, kupiti uglja (nemamo), suša(nema vode za HE), radnici oće platu... PA ŠTA... što reko Đoka balaš... OKRENEM RINGIŠPIL...
  • Греше људи

    24.08.2023 22:51
    Клима
    Људи немају појма како се клима уређај користи. Прво и прво, не ставља се температура у соби на 16 степени. 23-24 је сасвим пријатна температура а компресор ће да вуче мање струје (поготово ако је клима инвертер, а не on/off). Друго, битна је и брзина вентилатора унутрашње јединице. Кад се постигне температура треба пребацити вентилатор (fan) на најмању брзину или на silent мод пошто је то исто. Тиме се додатно штеди струја. Битан је и континуиран рад пошто нема значајне промене температуре као што је то случај кад се клима нон-стоп пали и гаси, јер кад се клима пали онда она мора да "повуче" струју због компресора који мора да се заврти на 100% капацитета до постизања температуре, након чега он или остаје да ради са нижим измодулисаним капацитетом (инвертер) или се гаси (on/off). Управо то паљење и гашење компресора (плус чињеница да увек ради на 100% снаге) код on/off клима их и чини мање ефикасним. Ако сад купујете климу (поготово ако сте ценовно ограничени) једноставно не вреди више гледати on/off уређаје већ припремите једно 7-8000 динара вишка и купите најјефтинији инвертер. Разлика по цени се значајно смањила а on/off уређаји су технолошки застарели и неефикасни. За 40000 динара имате Vox (IVA5 односно IVA8 ако вам треба WIFI контрола, технички иста клима само једна са с друга без WiFi) и Vivax (AERI) климе, оба уређаја су се показали и више него одлично на хлађењу.
  • Pawlle

    24.08.2023 22:30
    Pljackaska sns banda sa njinim preCednikom
  • Micko

    24.08.2023 21:12
    Eps
    Treba stara brojila zameniti digitalnim i postaviti kontrolna na neku banderu za lako očitavanje.Kada su to uradili u mojoj ulici videlo se ko koliko troši i ja nisam bio najveći potrošač kao nekada.
  • Telepcanin

    24.08.2023 21:05
    Nisu ocitavali
    Zalili se i ispade da smo u pretplati 300 din.Tako da provrite stanje strujomera i ono sto pise na racunu.
  • Mirjana

    24.08.2023 19:47
    Uvecani racuni
    Klima vam radi non stop,ako nije greska,i ispravan strujomer,onoliko koliko je ocitano,to je to,kako meni ni malo nije uvecan,nikad ne ukljucujem klimu,iz zdravstvenih razloga.
  • Strujomer

    24.08.2023 19:15
    Strujomer
    Čudno mi je samo što iz "tehničkih razloga" ne radi uvid u račun.
    Ne verujem u sistematsku prevaru, ali je verovatno napravjena neka greška.
  • Damjan

    24.08.2023 18:59
    Banda
    Šta sam ja sa njima doživeo u poslednjih nekoliko godina oko ponovnog priključka tačno mi se zdravstveno stanje dodatno pogoršalo. Treba sva javna preduzeća privatizovati pa da vidimo kako će da se radi.
  • Ja

    24.08.2023 18:40
    Meni prošle godine stigao racun 69000. Inače račun ca.10000.Slikam broilo odem direktno,uložim žalbu kažu broilo pokvareno poslaće nekoga. Niko nikad došao ja račun platila i pojeo vuk magarca. Sad ponovo sa 9000-10000 na 18000. Da poludiš. Prvom prilikom idem na solarno . Šteta samo što opet mora preko EPSa
  • Biljana

    24.08.2023 18:30
    Žalba
    Dobila sam račun za struju od 18000 din. Odmah sam proverila brojilo, videla da su ga pogrešno očitali(namerno?) i poslala mejl sa slikama računa i brojila kao dokaz njihove greške. Za manje od 24 časa sam dobila odgovor sa novim, umanjenim računom. Žalite se ljudi i ne odustajte od svojih prava.
  • Hriščov

    24.08.2023 18:18
    Bitno da je na Dedinju kod lopova sve gratis!!!!!
  • Ns time

    24.08.2023 17:54
    Sve ce to narod
    Pozlatiti.
    Kao i obicno mi cemo platiti ceh za sav boteraj.Treba to izdrzati na grbaci, svu njihovu ljubav.
  • Ivan

    24.08.2023 17:11
    Već sam negde napisao da to rade dva do tri puta godišnje.Smanje napon struje i recimo bojler umesto da se napuni za dva sata puni se četiri.Lopovi neopevani
  • Svetlana

    24.08.2023 16:35
    Petrovaradin
    Kakva struja u julu?Računi treba da su najmanji.Da podsetim 5 dana nismo imali struju zbog nevremena. Kod vecine se sve pokvarilo u zamrzivacima. A oni našli da upisuju šta hoće. Po 1000 kw više. Ali treba otići u Elektoprivredu i reklamirati.Obavezno.
  • Sale NS

    24.08.2023 16:17
    Očitavanje je sumnjivo?
    @Sima
    Slažem se sa komentarom. Ja sam dobio račun uvećan 2.67 puta i očitano stanje znatno veće. Žalio sam se, odgovorili su da su primili žalbu i da će odgovoriti u zakonskom roku.
    Pitam se samo da li za ovo ima neka uigrana šema kojom se pare ispumpavaju zarad otvaranja neke nove pečenjare!?
  • Gaga vuk

    24.08.2023 15:37
    Niko im nista nemoze
    Postovani gradjani dva puta sam se zalio oni izvrse kontrolu, konstatuju da je sat ok i nikom nista
    Pitao sam drugara koji je na visokoj funkciji el.distribuciji da mi bar on objasni u cemu je problem, odgovor je bio samo to nemoj da me pitas
    Takvo je stanje i niko ,a sad nista nece postici, a neplatis a oni te iskljuce, sila boga nemoli
  • Mr Pit & 12 guslaca

    24.08.2023 15:33
    Пронашао је 'систем' у обрачунавању потрошње електричне енергије - и полудео је од 'система'!
    (Мистер Пит & 12 'гуслача')
  • Sima

    24.08.2023 14:55
    Meni je i ovaj text kao i raznorazni komentari, očekivano negativni prema EPS, sasvim čudan. Na računu za struju navedeno je i stanje brojila, pored utrošenih kWh. Jel ono odgovara trenutnom stanju na brojilu potrošača ili ne? Šta tu ima da se vodi diskusija da li je račun veći u odnosu na prethodni mesec ili npr. januar prošle godine? Ako je upisano stanje sa brojila ispravno onda ste toliko kWh i potrošili i to treba da platite. Ako stanje nije tačno, onda ima osnova na žalbu, jer čitanje nije bilo ispravno.
  • NS

    24.08.2023 14:22
    Kraj!
    Doćiće i vama kraj!
  • Milan

    24.08.2023 14:17
    Neobavešteni
    Svi nevešti, neupućeni, neobavešteni, nemaju kome ili je uzalud da se žale...
    Pogledaš stanje na računu, uporediš sa stanjem na brojilu i ako se ne slaže, žališ se, oni upišu novo stanje i izdaju novi račun. Meni su jednom obračunali 1000kW/h više, popisivač upisao 9 umesto 8, rešeno za 5 minuta u Elektrovojvodini.
  • Bumbar

    24.08.2023 14:11
    b
    veruj te žalili se ne žalili isto mu dodje. Godinama muku mučim redovno dva puta u zimskom periodu jednom u letnjem ne očitaju struju što je i sada slučaj žalila se čekam osam data a evo sada će prvi septembar! I da napomenem uvek su u pravu i kada nisu!
  • Idemo

    24.08.2023 13:48
    Navijači
    Daj još para za sportiste i stadione.
    Sad navijajte.
  • Realista

    24.08.2023 13:35
    NISU OČITAVALI BROJILA!
    Stanje na brojilima uopšte nije očitavano već su lupali neke cifre pa ko se zaje.e, super - ako prođe, prođe. To rade svake godine za vreme godišnjih odmora ili novogodišnjih praznika. Obični državni prevaranti.
  • Nikola

    24.08.2023 13:32
    @Anonimus
    Ja nemam klimu i račun mu je uvećan za 50%. Objasni to? Klasična prevara i lopovluk. Kome da se žali narod kada je u ovoj državi Vrhovni kasacioni sud pod kontrolom SNS.
  • Miloš

    24.08.2023 13:22
    Razlozi?
    Mojoj staroj majci koja živi sama u kući u selu na severu Banata povećali račun za struju pet puta. Jedva sam joj objasnio da se to dešava sa Elektrovojvodinom i da ona nije usamljeni slučaj. Ali ovoga puta su prevršili svaku meru. Verovatno imaju razloga.
  • Eko

    24.08.2023 13:13
    Ali uracunata je poslednja transa "donacije pre'sednika" narodu, ovog puta deci. Svaki put kad naplacuje svoju popularnost poskupe neke komunalne usluge, da solidarno podelimo njegovu ekstravaganciju.
  • Anonimus

    24.08.2023 13:07
    Objašnjenje je jednostavno: štiteći se od velike vrućine i još neugodnije sparine, ljudi su učestalo i na duže vreme uključivali klima ueđaje. Trošili su struju u vreme skuplje tarife, a često su i zalazili u plavu, ne daj Bože crvenu zonu. I to je, naravno, uvečalo i potrošnju i račine. Komotitet košta,a sada prave frku pokušavajući da iznude povlastice. Nekorekno prema siromašnima koji nemaju klima uređaje...
  • StevicA

    24.08.2023 12:44
    Ovde su svi ko da su pali sa Marsa. "Iskidani kablovi potrosili struju", au brate. Strucnjak do strucnjaka, ne znaju da provere stanje na brojilu.

  • da, ovako je

    24.08.2023 12:30
    uvek gde god se žalim
    Meni su rekli da očitavaju studenti. Da im niko nije otvorio vrata kada su zvonili na interfon,da očitaju.
    Na moje pitanje što nisu zvali policiju da im se vrata otvore,rekli su da policiju zovu kada je kradja struje.
    Tako da iz ovog rekla-kazala je nebulozno sve.
    Prvo,studenti(koji su to studenti?, sva neodgovornost na studente)
    Drugo,neotvaranje vrata i policija…opet krivi studenti,neodgovorni koji ne znaju nista.
    Toliko o odgovornoj firmi i odgovornim radnicima.
    Ja se neću sa njima nastavljati,jer nebuloze mi govore, van svake pameti.
  • hm?

    24.08.2023 12:27
    Novosadjanima EPS uvecao racune za 200 posto, a paorima po Vojvodini urucuju resenja o prinudnoj naplati duga Vodama Vojvodine iz 2013. godine!! Zafalilo za nacionalni stadion!
  • Slobodan

    24.08.2023 12:22
    Očitavanje utroška el. energi
    Ko očitava utrošak el. energije to ne radi redovno. Unose potrošnju napamet i onda kada posle šest meseci izdaju da popisuju izvrše nivelaciju tako da mnogi u tom mesecu odu u crvenu zonu i računi budu astronomski. Očitavanje sami svoje brojilo i imate mogućnost da stanje brojila pošaljete mejlom. Ja više nemam problema.
  • mile

    24.08.2023 12:14
    ...
    Meni je pre par meseci racun bio 5 puta veci od proseka, pa sam uporedio iznos kw na brojilu i racunu. Ispostavilo se da je radnik koji ocitava umesto broja 8 stavio broj 9. Slikao sam sve i poslao elektronski u EPS, bilo je gotovo za 2 dana, a za 3 dana sam dobio ispravljen racun na adresu. Pisem ovo ako se neko nadje u slicnoj situaciji.
  • Maki

    24.08.2023 12:01
    Državne firme državni fakulteti i ništa od ovoga nebi bilo,ovako dovedeš 100 sigurnih glasova i odmah savetnik..:
  • baba vanga

    24.08.2023 11:56
    rešenje - donekle
    Uvećan je račun sa prosečnih 230-250 Kw na 500Kw.
    Uslikao sam stanje na brojilu za obe tarife, koje je pri tome odgovaralo potrošnji od ukupno cca 500kW.
    Nakon toga otišao u Elektrovojvodinu, sačekao 5 minuta da dođem na red, uložio sam prigovor i nisam prihvatao odgovor da je problem u klimi, niti u poskupljenju od 8%.
    Nakon toga nekom magijom je potrošnja umanjena na 320kW za taj mesec kao i račun.
  • Zebra

    24.08.2023 11:52
    Srbija - država u kojoj te svako može pokrasti pa i sama država. Država će ti sve naplatiti, sve overe, provere, takse, i dobićeš papir sa kojim možeš da se slikaš. Zašto sad neko ne zaštiti građane i stisne EV? Zašto je i dalje moguće prodati neuknjižen stan?
    I onda neko kaže da živimo bolje…
  • Musa kesedžija

    24.08.2023 11:51
    Sladoled
    Sami čitajte i pravac elektro vojvodina kod portira ima kartonska kutija i problem rešen.Ja tako radim već izvesno vreme i nemam više zajebancije.Otkako su našli privatnu firmu da očitava dešavaju se ovakve stvari.U se i u svoje kljuse što bi rekao naš narod.Ajd uzdravlje.
  • Sabo

    24.08.2023 11:50
    Samo tako za glup narod
    i nikako drugačije.

    To narod voli.U tome narod uživa.Čekanje u redu.Kuvanje u redu.Plaćanje nešto što nije potrošio niti će ikada potrošiti.Uriniranje po zdravom razumu.28 puta gleda jednog te istog čoveka dnevno u vestima 15 godina unazad.

    Daj narodu to što voli.Ako prestaneš da se iživljavaš nad narodom u Srbiji narod više neće uživati u mazohističkom zadovoljstvu i počeće da se buni.

    Dok god se iživljavaš i uriniraš nad narodom u Srbiji sve te više poštuje.Dao si mu danas dnevnu dozu mazohizma u kome je neopisivo uživao.

    Čim prekineš da se iživljavaš nad njim i da mu uriniraš po zdravom razumu postaje nervozan.Ovako uživa.

  • Mister

    24.08.2023 11:41
    Nisu očitavali KW april-maj-jun, zatim očitaju i eto uvećanih računa. Najgora firma u Srbiji prema potrošačima, na telefon se niko ne javlja, nikoga nisu obavestili da neće očitavati brojila, a kada ti ispostave račun, tvoje je da platiš pa da se posle žališ! Najlošija firma u Srbiji!
  • Dejan

    24.08.2023 11:37
    ccccc
    Ne vidite ko stoji iza ove namerne maskarade ?
  • BGD 011

    24.08.2023 11:36
    EPS vise nije srpski...
    Da podsetim na racune za struju za "Ginisa" na pocetku "Zlatnog doba" u Srbiji. Tekst objavljen 19. 1. 2014. hodine:"BEOGRAD - Što je mnogo, mnogo je! Tijani Tošić iz Niša „EPS Snabdevanje“ poslalo je račun da plati 1,7 miliona dinara za potrošenu struju u decembru, iako joj je dosad prosečan račun bio oko 500 dinara i greje se na ugalj. Ovo je još jedan primer da je EPS drastično oštetio kupce. Ako jedna pekara ima mesečni račun od 50.000 dinara, ova Nišlijka je potrošila struje kao 34 pekare! - Obično mesečno platim oko 500 dinara, a za decembar mi je stigao račun u kome je prikazana potrošnja od 99.998 kilovat-sati, za koju treba da platim neverovatnih 1.693.430 dinara. Toliko o tvrdnji EPS da ne postoji greška u obračunu - ispričala je ona u jednom dahu. Ona navodi da je interesantno to što na računu piše da je u zelenoj zoni potrošila 408 kilovat-sati, u plavoj 1.459, a u crvenoj čak 98.131 kilovat-sati. - Mislim da ni dve fabrike ne mogu potrošiti tu količinu električne energije za mesec dana, a živim u privatnoj kući i grejem se na ugalj - ističe ona. U „EPS Snabdevanju“ juče nismo mogli da dobijemo odgovor kako je njihov kupac dobio ovako veliki račun. Zbog haosa s računima juče su Ujedinjeni regioni Srbije zatražili da odgovorni u EPS podnesu ostavke. Nadležni u EPS, kako tvrde u URS, prvo su tvrdili da je razlog činjenica da je normalno da potrošnja u decembru bude veća nego u novembru, zatim su „okrivili“ duži obračunski period, a na kraju ljudski faktor. (V. S.
  • Čovek iz frižidera

    24.08.2023 11:21
    E sad znate odakle
    predsednikovom kumu sa Dedinja za McLaren od 300 hiljada eura.

    Od Vas.Koji plaćate.Trpite i ćutite.

    I opet ćete platiti.

  • Posmatrac iz ugla

    24.08.2023 11:20
    Nece da uloze zalbu jer je komplikovano,mrzi ih itd.Razlozi su top.Dok je ovaca bice i vune.Zivimo mi odlucno u zemlji ekonomskog tigra.
    Neko spomenu da je Novi Sad najgori po odzivu za proteste pa ovo je odgovor za novosadjane da su totalno nezainteresovani.
    E....nema nama spasa
  • Nevena

    24.08.2023 11:14
    uvećani računi za struju
    Objašnjenje EPS-a je besmisleno. Treba da objasne potrošačima iz kog su razloga "dodali potrošene kilovate" na račune za jul, iako ima mnogo potrošača koji su službenicima EPS-a dostavili tačne podatke o potrošnji, jer su sami očitali svoja brojila. Ne radi se o uvećanoj potrošnji, već o pljački.
  • Leli

    24.08.2023 11:07
    Ovo se vec jednom dogodilo, ako se secate, jedne godinr...uvecani racuni, ljudi nemaju zivaca da se s njima nose, pare im ostaju u velikom broju slucajeva.
    Obicna planirana otimacina.
  • Ištvan Bećar Pecroš

    24.08.2023 11:05
    Uz račun za struju sam dobio i račun za račak Grčića sa Brnabićkom u Dubrovniku...
    Zato je toliko veći...
    Šta se čudite? Jeste li glasali? Jeste li se prodali za dve crvene? Jel dobijate sendvič i svetu vodicu kada putujete po Srbiji da tapšete predsedniku?
    Sada ima da ćutite, trpite, plaćate veću struju i svima dobro...
  • Zaključak

    24.08.2023 11:00
    Mi smo lobotomirana nacija.
  • Nisu tačni računi!

    24.08.2023 10:56
    Eps da proveri svoje radnike!
    Računi su apsolutno netačni!!!
    Nije moguća veća potrošnja nego prošle godine u stanu u kom ove godine nikog nije bilo celog meseca.

    Ko se ne žali neka ga šišaju po ušima! I treba.
  • Ponovno očitavanje

    24.08.2023 10:56
    Ja sam dobio oko 4800 a redovno mi je oko 2300-400. Međutim, jesmo bili u stanu u julu i arčili i klimu i veš mašinu ceo mesec, i to pošteno. Čekam sada za avgust, gde sam prilazio na potrošnju. Ako račun bude drastično uvećan, tražiću ponovno očitavanje brojila uz moje prisustvo.
  • Kokakole

    24.08.2023 10:48
    Očitavajte sami struju. Papirić se ubaci u neku plastičnu čantru i to je to. Morate lično. Toliko o digitalizaciji. Bolje i to cimanje jednom mesečno, nego da vas kradu.
    Nadam se da ste prihvatili činjenicu da ne živite u nekoj skandinavskoj zemlji npr. Nema ovde ni prava ni pravde, ni države. Sklepana družina nekih ljudi koji veze nemaju, a pametuju. U svakom slučaju, sve što možete da uradite lično, uradite. Ili nemojte, pa posle kukajte kako su vas zeznuli.
    Kada malo bolje razmislim, najviše volimo da kukamo na nepravdu, nego da rešimo da bude kakve-takve pravde. Nevezano za temu. Takvi smo.
  • Novosadjanin

    24.08.2023 10:47
    A sajt ne radi!
    Kada preko sajta pokusam proveriti racun za proli mesec izlazi "Uvid u racun trenutno nije moguc zbog tehnickih problema. Ocekujemo brzo resenje. Pokusajte malokasnije. Hvala na razumevanju."
    Blokirali su sve predhodne mesece hahahahaa pa kakav bezobrazluk
  • Novosadjanka

    24.08.2023 10:45
    Mica
    Pa mora neko da plati Micine greske a i za kosovare . Povraca mi se
  • usput

    24.08.2023 10:40
    komentar
    Nisu se udostojili da potrošačima kažu zbog čega se na telefone za prijavu stanja brojila niko NE javlja , zbog čega su blokirani linkovi za online prijavu stanja brojila i koje to privatno preduzeće vrši očitavanje brojila i njihovu kontakt adresu?
  • Željko

    24.08.2023 10:35
    Nije uredu, treba nešto preduzeti.
  • Dubravka

    24.08.2023 10:28
    U farkama
    Ja se necu zaliti zato sto zelim da nam bude jos gore jer dozvoljavamo presvucene radikale da se enormno bogate.
  • dm

    24.08.2023 10:27
    Pa na zalost nekome moraju da naplate kilovate koje trose nase komsije u susednoj zemlji koja je fiktivno jos nasa teritorija i ciji gradjani ne placaju racune za struju zato sto im niko ni ne naplacuje. Od kada placam sam svoje racune unazad dvadeset godina dva do tri meseca godisnje racun bude ekstra uvecan, uglavnom bude jedan mesec rano prolece, jedan letnji mesec i obavezno novembar. Mi imamo ustaljenu potrosnju, klimu ne koristimo, stalni potrosaci su nam bojler i frizider a ostalo se podjednako koristi tokom cele godine. Apsolutno nema relnih razloga za te drasticne skokove racuna.
  • Serafin

    24.08.2023 10:23
    SSSR
    Radikalna nazadna stranka i njihov poglavica " sto za jednog" ..srljaju iz greske u gresku bez ijedne posledice ,sto zbog neobrazovanog srpskog plemena,nisam rekao glupog,sto zbog neiskrene " opozicije" koja je u dogovoru sa rezimom..Da se u bilo kojoj drugoj drzavi u Evropi,dogodi Panda,Topcider,Doljevac,Jovanjica,Savamala,Ivanovic,Saric,Belivuk,Veselinovic,Radojcic,Ribnikar,Mladenovac,itd.itd.itd..vlada bi pala a predsednik nastavio ,jer on nema nadleznost..
  • @Ana

    24.08.2023 10:23
    Odličan komentar, samo bih dodao da pre žalbi i protesta idu izbori. Ali, to nećemo, jer "svi su isti" jel tako?
    E, pošto moji sugrađani neće da glasaju, neću ni ja na proteste, niti ću više sebi da dozvolim da džedžim pored glasačke kutije i 30 sati trpim uvrede, dok neko na dan izbora sedi kući i vrti palčeve "nezadovoljan političkom ponudom"...
  • eps

    24.08.2023 10:20
    oštećeni
    namerno su zakomplikovali zalbe da se niko ne zali. rasterati leglo neradnika
  • NS

    24.08.2023 10:18
    NS
    Svi nas pljačkaju kako ko stigne pa što ne bi i EPS kad živimo u idiotskoj državi
  • Laloš

    24.08.2023 10:13
    Eksperti iz Norveške su pronašli originalan način kako da izvuku EPS iz krize. A Grčić za ambasadora na Kubu.
  • Zemlja čudesa

    24.08.2023 10:10
    Uz malo više truda možete izbeći ovakve situacije. Dan-dva pre kraja meseca očitajte stanje na satu i kada vam stigne račun uporedite. Tako ćete rešiti problem čitača i nećete biti opljačkani plavim i crvenim tarifama.
  • Fizičar

    24.08.2023 10:05
    Desilo se pre par godina
    Desilo se i meni pre par godina, cele godine je prosečna potrošnja bila 120-150 kW, u julu su upisali 750 kW. Dovoljno je samo da očitate strujomer i uporedite šta piše na računu. I tada je bilo jako toplo, jednostavno ih je mrzelo po vrućini da očitavaju strujomere. Otišao sam na šalter sa slikom strujomera i sve je bilo rešeno za 5min, poslali su novi račun.

    Poenta je: Niko neće umesto vas samih pomeriti guzicu!
  • Joca

    24.08.2023 10:02
    E-drzava
    Kada pokusavam da pristupim sajtu Elektrovojvodine, dobijam uredno cifru koju treba da uplatim, ali kada pokusam da pristupim racunima da vidim potrosnju dobijem:

    "Prikaz racuna za utrosenu el. energiju, trenutno nije moguc zbog tehnickih problema. Ocekujemo brzo resenje istih. Hvala na razumevanju i strpljenju."

    Preopterecenost sistema ili opet neko muljavnjenje od strane vlasnika nasih zivota? Elektroprivreda Srbije prlazi u necije vlasnistvo? Sta novopecena nasa ministarka zna o tome?
  • Паја

    24.08.2023 10:01
    Имао сам исти случај прошли месец. Идите у ЕПС и жалите се, не чека се у истом бесконачном реду као за плаћање рачуна, за 5 минута све готово. Само усликајте стање бројила и чика на шалтеру ће преправити и издати нови рачун.
  • D

    24.08.2023 10:01
    .
    Ne razumem... Ako je potrošnja struje uvećana, onda je i račun uvećan.
    Ako postoji neki drugi razlog za uvećane račune (greška softvera, očitavanja brojila...), onda na šalter. Nema tu pameti.
    Šta da se žališ ako si potrošio. Znaš da treba da platiš.
    Svakako su lopovi, tu nema priče, ali ložiti masu na nešto iracionalno je debilizam.
  • Ferengi

    24.08.2023 10:00
    Ovima kojima je komplikovano da pošalju mejl, sledeći račun treba da bude još veći...što ne bi, kad se već ne bune.
  • MomciloNS

    24.08.2023 09:59
    Jeste uvećan, malo trošim pa je u procentima mnogo u apsolutnom iznosu malo. Iako sam se iznenadio, moram reći. Ali opet računam da sam ceo jul bio pod klimom. Možda je do toga. A i ako je do "procene" umesto pravog čitanja, popisaće u jednom trenutku pravo stanje pa će mi sledeći račun biti manji. Ne vidim razlog za ovoliku ogorčenost...
  • rale

    24.08.2023 09:58
    Brojila ocitava firma bliska sns.Od kada oni to rade, racuni su haoticni i nelogicni.
  • Mark

    24.08.2023 09:58
    ..
    Namerno uvecavaju jer racunaju da se neki nece zaliti. I to im je extra profit.
  • struJomer

    24.08.2023 09:55
    "Neću se žaliti, jer ne verujem da nešto može da se promeni" E TO JE ZA ONO "TIPIČNO NOVOSADSKI", neodstaje samo "gari, izeš ti ovo, ajmo na štrand".

    Novosadski beskičmenjaci, amebe sa osnovnom životnim funkcijama, boli ih briga za bilo kakav prblem, važno je da je se ima SUV, ispoliran, vikendaja na Glavici sređena i renovirana, cuga kod Beze ili Macchiato-u popijena.
  • Pera

    24.08.2023 09:55
    Hvala
    "Zbog oluja EPS sada naplaćuje narodu struju koja se iz iskidanih kablova uzaludno trošila u prazno"

    Jel moze neko ko se razume da mi objasni kako ovo "trošila u prazno" funkcionise?
  • Gavril

    24.08.2023 09:53
    U 21. veku jedna država u Evropi krade svoj narod preko struje, gde mi živimo?
  • cool

    24.08.2023 09:53
    Očitaš brojilo i pošalješ
    https://elektrodistribucija.rs/prijava_ocitanih_stanja_brojila/
    Uz put slikaj i sačuvaj fotku, nema greške ni problema...
  • w/e

    24.08.2023 09:50
    Ako prodje, prodje
    Ovo rade vec godinama, a procedura je namerno takva da vas odvrati od bilo cega, vec je po standardnom srpsko-lopovskom principu:"Ma samo plati, sta da se cimas ceo dan..."

    Tako da osim ukoliko ste besposleni penzioner, vise cete izgubiti nego sto cete dobiti trosenjem jednog dana zivota, svakih par meseci.
  • Aco

    24.08.2023 09:50
    Verujem da tokom godine odoka šalju račune, a jednom ili dvaput godišnje zaista očitaju realno stanje i tada dolazi do ovih anomalija. Drugo, treba pogledati na računu na koji period se račun odnosi. Možda nekad obračunaju manje dana, a nekad više.

    I meni je stigao veći iznos za plaćanje, ali tih 2.000 razlike ću radije platiti nego da gubim vreme i živce oko reklamacije.

  • Kazu

    24.08.2023 09:50
    Kazu
    Da im treba para jer ih ima Previse neradnika I treba to hraniti negovati…za glasove Itd! Narod ko Narod Ovca bio i ostao cutke plaćajući sve to Decenijama! Zato smo na samom dnu i kako stoje stvari…cista sumnjam da cemo ikada izaci iz tog dna?! Srbi lud Narod bio i ostace dok se samoneistrebi za 25 godina najvise!!! Nema tu vise sta da se doda i komentarisati..
  • Sinisa

    24.08.2023 09:47
    Može im se
    Prošle godine sam imao takvu situciju. Pisao reklamaciju, javile se da su primili i da su poslali upit EPS snabdevanju u Novom Sadu. U zakonskom roku su mi odgovorili da oni još uvek nisu dobili odgovor od svog preduzeća (sestrinskog ili kako god su već organizovani) iz Novog Sada i da zato ne mogu meni ništa konkretno da kažu. Poslao inspekciji, oni izvršili posetu, utvrdili da Zakon nije poštovan, izrekli kaznu prema odgovornima, za koju ne znam kolika je ni kakva je i pojeo vuk magarca. Ja sam platio svoj račun jer nikakav odgovor nisam dobio, a oni su verovatno kaznu platili državi od naših para. Presipanje iz vreće jednog lopova u drugu. A mi plaćamo.
    A drugi put kada sam otišao lično, neka nonšalantna gospođa na šalteru samo mi je rekla vidite da vam je potrošnja prethodnog meseca bla znatno manja, ovo je samo izjednačavanje potrošnje. I ostalo na tome.
  • Ana

    24.08.2023 09:44
    Nemojte se žaliti. Ni slučajno!
    Ni na protest nikada nemojte otići. Neka nastave da vas pljačkaju dok ne završite na ulici. Zaslužili ste Vučića svi.
  • ns

    24.08.2023 09:43
    Ovo se redovno dešava. Ja sam se više puta žalio. Nema očitavanja mesecima, samo upisu neku brojku koja je nešto manja od prosečne potrošnje, a onda kada nakon pola godine očitaju dodaju razliku za svaki mesec koji nisu očitali. Tako sam i ja dobijao najveće račune upravo u periodima kada nisam bio u stanu.
  • Dragan Barovski Bare

    24.08.2023 09:41
    Sve će to narod opet glasati
    i zaboraviti dva dana pred izbore džaba sve ovo pišete.

    ---

    " U zemlji rođenih doživotnih SLEPACA - rođeni JEDNOOKI je doživotni KRALJ "

    Holandska poslovica.

  • bas kao bikini

    24.08.2023 09:39
    Nije ok.
    Ovako stoje stvari. Radi se statistika koliko je ljudi prihvatilo da plati takav "racun" koji je realno uvecan za onoliko koliko ce biti cena u narednim mesecima zvanicno. Ako na primer samo 20% ljudi odluci da se zali, to je jadno. Cena ce biti takva kakvu ste dobili za tacno dva meseca, redovna cena, jer krece i grejna sezona. Bruka para za EPS i janjece brigade.

    Iz dana u dan, iz izjave u izjavu, rade se procene, statistike...itd, javno mnjenje, sta masa oseti, sta ne, da bi se videlo gde treba reagovati da se narod ne pobuni, jer onda pada vlast. Znaju i oni da su to pravila igre, samo se mi iznenadjujemo kako olako prihvatamo nesto, za sta smo se u proslosti bunili i bili kadri da se izborimo, i na ulicama glavnih gradova.

    Nema se vremena za takvu vrstu borbe.
  • Gospodja

    24.08.2023 09:38
    11 dana
    Gospodja je bila 20 dana u stanu, a 11 dana odsutna. Malo ste pobrkali brojčanicu :)
  • Pera Ždera

    24.08.2023 09:38
    Sistem nije zakazao
    Šta više, radi odlično kad je pljačka u pitanju.
  • vladaNS

    24.08.2023 09:34
    ?
    Ko ima mogućnosti neka sam očitava struju, ja sam tako rešio problem neredovne evidencije potrošnje i "ofrlje" očitane potrošnje. A što se tiče slanja mail-a, predlažem da preskočite EPS i direktno ga pošaljete onom koji je rešio kase pijačarima, advokatima, respiratore, freelensere, stadione.......Pozdrav iz Vojvodine
  • NN

    24.08.2023 09:34
    Jun 2650 - Jul 8890..
  • :/

    24.08.2023 09:32
    -
    Meni julski racun stigao 100 evra.
    Potrosnja 1.4 MWh (1400kWh). Vise od megavata struje sam navodno potrosio.

    Idem da se zalim upravi vodovoda i to je to.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna